[LUGOS] firefox edavki game over

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 27 18:09:56 CEST 2006

v hermesu bodo naredili natančno tisto kar je naročnik specificiral v
zahtevah in so zapisali v projektno dokumentacijo.

vsa krivda je na strani naročnika, ki tega ne zahteva, kljub temu, da
obstaja dokument o odnosu vlade do odprte kode...

... in tu igrajo svojo vlogo tudi "special interest groups" kot je
LUGOS, ki z izvajanjem pritiska na večih ravneh in vzpostavljanja
komunikacijskih kanalov izpolnjujejo svoje nišne interese.

ni potrebno veliko časa. a nekdo mora pridno pisat tekste in elegantno
komunicirat. projekt je kot mnogo drugih povsem izvedljiv, samo nosilca
potrebuje.

bye
andraž