[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Mar 27 08:10:26 CEST 2006

Vse poti so hipotetične. Pod "Priprava brskalnika in okolja Java (JRE)"
točka b ti v oklepajih lepo piše "tipično". Jaz verjetno nimam tipično,
ker imam Javo pod /opt/blackdown-jdk-1.4.2.01, ti pa očitno tudi nimaš
tipične namestitve.

Včasih je treba navodila dejansko prebrati in ne samo preleteti.

lp,B