[LUGOS] firefox edavki game over

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 03:32:51 CEST 2006

dela prasica :)

NSS je se manjkal v pravi mapi ...
... sej v osnovi vse pise v navodilih ...
samo poti so popolnoma napacne in potem po nepotrebnem clovek zgublja
cas, kopira v napacne mape in se cudi... (in izpade nesposoben). :) ...
ter porabi prevec casa za nekaj, kar bi lahko opravil takoj :)

je malo manjkalo pa bi bootal winse in sploh nebi blo teh kolobocij z
javo, NSS, XML, java.policy ... ampak princip je princip :)

me pa prav zanima kaj bi rekla na to sosedova stefka. valda rajsi naredi
pod winsi s tremi kliki.

lp