[LUGOS] firefox edavki game over

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 13:43:12 CEST 2006

Ja, vem da je vse hipoteticno. Samo pac lazje bi bilo za koncnega
uporabnika, ce bi bilo vse skupaj bolj enostavno. Jaz se sploh ne
pritozujem, mi ni problem, in nauk te zgodbe je zame bil: read first,
ask questions later. Moj point je samo v tem, da je tak postopek zelo
zakompliciran za nekoga, ki je normalen uporabnik interneta. Kot primer:
ce boota winse in starta ie se s temi problemi ne sooca.
In s tem si, ce grem na "visjo" raven te zgodbe, "prijazna" javna uprava
RS dela medvedjo uslugo. Zraven pa hermes. Kaj bi jih pa stalo nardit
eno, teoretiziram, skriptico, ki bi vse to sama nardila. Tistim, ki to
ne pase pa bi si lahko se vedno sami iskali datoteke in pathe skupaj.
Da ne govorim o tem, da njihov test page, kjer stestiras, ce ti vse
dela, kljub polovici stvari, ki ne delajo, javi, da je vse ok. Rezultat
je spet jeza, ker izpolnis dohodnino, prides do konca, potem pa ne gre
podpisat. Seveda izpolnjenega nisi shranil in se lahko se enkrat jebes -
najprej z urejanjem npr NSS, potem pa s ponovnim izpolnjevanjem obrazca.

Upam, da se razume moj point: niso vsi ljudje administratorji sistemov.
Eni uporabljajo(mo) OS za povsem normalno vsakdanje delo in jih (nas)
boli k za 100 pathov in 15 dodatkov. To da je treba iskat pathe,
vpisovat dele kod (!!) v datoteke, pac, roko na srce, ni na ravni
koncnega desktop uporabnika.

lp