[LUGOS] firefox edavki

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 02:11:38 CEST 2006

korak naprej ...

v javo sem prej importiral certifikat kot root in valda potem pri userju
ga ni blo.
To je zdaj reseno .. ceprav pri podpisu steka ...

ko prepisem varnostno kodo, smo spet tam, kjer ni muh ...
Applet si.hermes.security.DigSigJ started in to je vse.

noce podpisat

ce dam reload mi samo zgenerira novo kodo