[LUGOS] streaming server

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Feb 24 00:49:19 CET 2006

On pet, 2006-02-24 at 00:30 +0100, Borut Mrak wrote:

> Odlicno!
>
> Jaz imam nekoliko drugacne potrebe - za audio streaming trenutno uporabljam
> icecast, source pa je ezstream, kateremu podtaknem playlisto v datoteki, ki
> jo moram rocno urejat.
>
> Ali kdo pozna kaksen software, s katerim lahko enostavno urejas vrstni red
> datotek, ki se streamajo s serverja (ne kaksen plugin za winamp oz. drug
> media player)? Bonus bi bila moznost nedisruptivnega preklopa na prenos v
> zivo s kaksnega eventa, da ne pomece dol obstojecih clientov in podobno kadar
> [...]

kolikor sem prebral dokumentacijo to icecast2 zna (preklop iz live
streama, ko ga zmanjka avtomatsko na drug stream).

vendar verjetno še ne za video - kar sem poskušal izvesti in ni nikakor
uspelo.

kar se pa prvega vprašanja tiče sem pa na netu našel neko stvar, pa sem
jo medtem že izgubil...

bye
andraž