[LUGOS] streaming server

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Feb 24 00:30:47 CET 2006

On Wednesday 22 of February 2006 22:02, Andraz Tori wrote:
> Aja, skoraj bi pozabil.
>
> Zelo resno se s streaming serverji ukvarja podjetje Fluendo.
>
> Ponujajo tako enkodiranje kot streamanje, njihova free
> software-brezplačna ponuda pokriva odprte protokole in kodeke, medtem,
> ko komercialno prodajajo module za streamanje h264 itd...
>
> http://www.fluendo.com/

Odlicno!

Jaz imam nekoliko drugacne potrebe - za audio streaming trenutno uporabljam
icecast, source pa je ezstream, kateremu podtaknem playlisto v datoteki, ki
jo moram rocno urejat.

Ali kdo pozna kaksen software, s katerim lahko enostavno urejas vrstni red
datotek, ki se streamajo s serverja (ne kaksen plugin za winamp oz. drug
media player)? Bonus bi bila moznost nedisruptivnega preklopa na prenos v
zivo s kaksnega eventa, da ne pomece dol obstojecih clientov in podobno kadar
se prenos v zivo prekine iz takega ali drugacnega razloga, da jim zacne
posiljat kaksno datoteko s streznika...

lp,
Borut.