[LUGOS] restart Qmail-a

Marko Kadunc marko.kadunc at eplas.si
Fri Feb 24 09:28:25 CET 2006

Lep pozdrav

imam eno začetniško vprašanje.

Ko dodajam novega userja za qmail v virtualno domeno spreminjam datoteko
/var/qmail/users/domains/domena.com
Potem izvedem ukaz ./convert v direktoriju /var/qmail/users, in če se prav
spomnim je potrebno izvesti še restart celega qmail-a.

Sedaj pa vprašanje :)
Kako to izvesti brez da resetiram cel server z ukazom restart

Ali se da to slučajno z ukazom KILLALL tako kot recimo Sambo (KILLALL nmbd
in KILLALL smbd in potem procesa ponovno zaženeš)

Zanima me katere proceseje potrebno resetirati pri Qmailu da bo zadeva
delovala
verjetno ne vseh ali pač (ali je možno potem narediti kakšno skripto za to
dejanje:
qmail-send
qmail-lspawn
qmail-rspawn
qmail-clean
qmail-smtpd

Do sedaj sem resetiral cel strežnik in bi se rad temu izognil.
Hvala za odgovor in se oproščam za moje neznanje oz. neumno vprašanje :)

Marko