[LUGOS] home na fat32

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Feb 6 04:08:20 CET 2006

Gupy the Fish pravi:
> [...]
> installfest, ampak ok :)
> Nisem superadmin, tolko pa spet ne trotl, da nebi zelel se v kako
> avanturo sam spustit. Samo te avanture znajo traaaaaaaaaajt :) Kar pa
> se mi je, potem ko sem prehaklal iz wisov zdelo najbol kul, je linux
> community, oz dejstvo, da 1. nisi sam, ko kaj zasteka (ker itak vsem
> nekaj steka:), in 2. da je na forumih in mailing listah ogromno ljudi,
> ki so pripravljeni pomagat.
> Ce zadevo poznas v nulo je seveda lazje in gre install hitro skozi.
> Nam bol neumnim pac bolj pocasi :) Oz mogoce mam jaz tudi bolj

Vsaka opica (prosto po Nikiju Laudi) zna tipkati iskalne fraze, če jo
posadiš za tipkovnico PCja. Ali drugače: več tipkanja v iskalnik ti
prinese več odgovorov. Sicer pa, treba je biti vztrajen, inovativen,
včasih poskusiti navidez butasto rešitev ali rešitev nekoga, ki ni ravno
najbolj ohoholala,  in želje se tudi uresničijo.
> glede pdfjev: marsikaj/kdo zna marsikaj on the fly, samo za domace
> potrebe je cisto drugace, kot pa ce visokoresolucijske pdfje potem
> neses v osvetljevalni studio oz tiskarju. Pa o tem se mi ne da vec,
> kot receno, zame (in za vecino ljudi v tem poslu) je tu adobe in konec.
Ja, res je. Eni so razvajeni od razbitega stekla in konec. Za ene
tiskarje je pa dovolj jpeg 300dpi... . Pač obvladajo svoj posel.

> Se odprte zadeve:
> - TIS (telefonski imenik slovenije) pod linuxi?
> - ce bo kdo resil rtvslo streamanje, se priporocam.
Sem že povedal, da so izredno komunikativni... . Verjetno ga bodo sami prej.
> PS: polz, me veseli, da si vesc tudi v rodilnikih :)

Pa malo si bom sam vzel pravico in skrajšal ta čreva...

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,