[LUGOS] home na fat32

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Mon Feb 6 08:51:44 CET 2006

>Ravnokar preverjam zadevo sam. Ja, je zoprno. Kos kode iz JavaScripta, ki je
>na www.rtvslo.si:
>
>document.write('<SCR' + 'IPT LANGUAGE="VBScript">\n on error resume next
> \n TRKresult = IsObject(CreateObject("' + TRKClassID + '")) \n </SCR' +
>'IPT>\n
>'); .
>
>Ce pogledam source strani in realmedia stream odprem direktno s kaffeine,
>stvar dela brez problema.
>
>Ti imas moznost - a tudi s firefoxom pod winsi stvar dela s prve ?

Meni deluje z mozilla-mplayer pluginom bp. Lepo se ti odpre filmček tam,
kjer bi moral biti (v okvirčku na strani). Tudi 2X če pritisneš gumb, se
ti okenček poveča in deluje. Edino čez cel zaslon ne prime, ampak to pa
že tko al tko mplayer omogoča, da daš desni miškin klik na filmček in
izbereš fullscreen.

A česa ne vem??

lp.
- Matevž