[LUGOS] home na fat32

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Feb 6 02:36:23 CET 2006

Nevem ce je glih ideja za vsem tem, da se masine nosijo na installfest,
ampak ok :)
Nisem superadmin, tolko pa spet ne trotl, da nebi zelel se v kako
avanturo sam spustit. Samo te avanture znajo traaaaaaaaaajt :) Kar pa se
mi je, potem ko sem prehaklal iz wisov zdelo najbol kul, je linux
community, oz dejstvo, da 1. nisi sam, ko kaj zasteka (ker itak vsem
nekaj steka:), in 2. da je na forumih in mailing listah ogromno ljudi,
ki so pripravljeni pomagat.
Ce zadevo poznas v nulo je seveda lazje in gre install hitro skozi. Nam
bol neumnim pac bolj pocasi :) Oz mogoce mam jaz tudi bolj eksoticne
zelje :)

glede pdfjev: marsikaj/kdo zna marsikaj on the fly, samo za domace
potrebe je cisto drugace, kot pa ce visokoresolucijske pdfje potem neses
v osvetljevalni studio oz tiskarju. Pa o tem se mi ne da vec, kot
receno, zame (in za vecino ljudi v tem poslu) je tu adobe in konec.

Se odprte zadeve:
- TIS (telefonski imenik slovenije) pod linuxi?
- ce bo kdo resil rtvslo streamanje, se priporocam.

PS: polz, me veseli, da si vesc tudi v rodilnikih :)