[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Marko Samastur markos at gmail.com
Mon Apr 10 18:56:26 CEST 2006

Zdravo,

2006/4/10, Rok Krajnc <rok.krajnc at sklab.org>:

> Si že kdaj bil eden izmed podpisnikov neke npr. pogodbe, in ko so
> zahtevali tvoj podpis, si jim pod nos pomolil osebno in rekel ' na kle
> mate, kaj mi težite s tem podpisom?'. Ne?

Jaz sem bil. In veš zakaj se podpisujeta stranki? Zato, da ima nasprotna
strank dokaz privolitve.

Oz. naj ti dam primer za dohodnino. Zato, da bi jaz lahko državi dokazal, da
je moja vloga prava, mi ne bi bilo treba podpisovati reči. Dovolj bi bilo,
da bi dobil OD DRŽAVE PODPISAN izvod. In zato seveda ne potrebujem več kot
SSL sposoben brskalnik in lasten certifikat.

Odločbe podpisujemo izključno v korist države.

Lp,

Marko