[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon Apr 10 12:34:59 CEST 2006

Si že kdaj bil eden izmed podpisnikov neke npr. pogodbe, in ko so
zahtevali tvoj podpis, si jim pod nos pomolil osebno in rekel ' na kle
mate, kaj mi težite s tem podpisom?'. Ne?

SSL nima tukaj nobene veze. Gre za podpisovanje dokumenta, in ravno tako
kot moraš lastnoročno podpisati nek fizičen dokument, moraš s svojim
ključem podpisati elektronski dokument. Je pa elektronsko podpisovanje
ravno tako (ali še bolj) pomembno za tebe, ker ti garantira, da nihče ne
more potvoriti tvojih podatkov.

lp, Rok