[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Sat Apr 8 09:02:22 CEST 2006

No, potem smo prav delali, ce smo podpisovali s privatnim kljucem
uporabnika in streznika, ter dodali se timestamp s CVI-ja ;).

Za displeje pa se mi drzava se zdalec ne zdi zadolzena, da bi jih
morala zagotoviti. Mislim, da je CA, pri katerem je mogoce brezplacno
dobiti certifikat, dovolj. Vsekakor pa bi morala drzava narediti vec
na ozavescanju ljudi. 100% varnosti po mojem ne more zagotoviti nobena
zadeva (mislim, da je primerov o tem, kako so vlomili v nezlomljive
stvari na vseh podrocjih dovolj).

lp,
Gregor

--