[LUGOS] firefox edavki game over

Matej Spiller-Muys Matej.Spiller at siol.net
Fri Apr 7 19:08:24 CEST 2006

Zadeva JE podpisana iz obeh smeri. Tako iz strani uporabnika, kakor iz
strani streznika na dursu.
Seveda je zadeva podpisana z tvojim privatnim in z njihovim privatnim.
Pa se kaksen casovni zig podpis bi se nasel.

> to preprosto ni res. Ponudnik storitve bi lahko zagotovil 100% varovanje
> elektronskega bančništva proti virusom in zlobnim programom z zunanjo
> napravo z displayom in gumbom.
> pa se je odločil, da mu ni mar za uporabnika, temveč le za svojo
> odgovornost.
Tako kakor bi mogli prodajalci avtomobilov le tega narediti 100% varnega.
Right!!!
Brez da bi lahko voznik naredil kakrsnokoli napako. Zavedno ali nezavedno.
Right!!!

Drugace pa za pravne osebe dobijo uporabniki na bankah ActivCard reader in
kartico,
ki jo tudi posteno placajo.

Ce pogledas ceno na www.enaa.com (brez reklame) ActivCard readerje, pa da bi
mela zadeva
se display, ki po moznosti se znal prikazovati slovensko abecede (al pa celo
unicode). Nekak
dodatna varnost ne opravici cene. Sorry.

Btw uni bedasti euro kalkulatorji so mislm da pod 100sit na gospodinstvo. Ce
sestavis podobno ponudbo
za tvoje scrollajoce displaye za podobno ceno, bo pa tut drzava 100% za. Sam
pol hocem 100% varnost,
tko da more bit vsaj se fingerprint gor, pa glasovno se morem
authenticirati. Za vsak slucaj, ce mi kdo ukrade kalkulator.
Razen ce mislis, da mora uporabnik sam skrbeti, da mu ga ne ukradejo. Sam
pol kje je meja.

lp, Matej