[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sun Apr 9 12:21:54 CEST 2006

On Fri, 7 Apr 2006, Janko Harej wrote:

> vse napisano velja - problem je le v tem, da imajo javne ključe vsi -
> torej ne vemo identitete podpisnika.

To, da lahko do javnega kljuca pride vsak je res, ne more pa do tvojega
accounta na dursu! Napoved bi bila generirana in podpisana na oni strani v
okviru tvojega accounta. Za to, da prides do svojega accounta pa rabis
privatni kljuc. Torej bojazen, da bi kdo drug nekje drugje spisal tvojo
napoved, jo podpisal z javnima kljucema in vmestil na server pod tvojo
identiteto je infinitezimalna. To bi lahko naredil eventuelno sistemc na
serverju kar pa je kot sem ze rekel sprejemljivo, ker obstajajo mehanizmi,
da se ga odkrije in strafa.

Za enkrat ne vidim bojazni da ta sistem ne bi funkcioniral. Za zdaj me se
nihce ni preprical v nasprotno, ce me pa bo pa tudi v redu.

lp,B