[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Apr 7 14:26:36 CEST 2006

On Fri, 7 Apr 2006, Jure Koren wrote:

> Ampak kljub vsemu mislim, da sta dve pomembni razliki: elektronski podpis je
> tezje ponarediti kot navadnega, dokler nimas dostopa do zasebnega kljuca, ko
> ga pa imas, je pa bistveno lazje in tudi dokazat, da nisi podpisal necesa,
> kar je podpisano s tvojim zasebnim kljucem, je precej tezje kot da nisi
> naredil tiste kricekrace.

Egzekli. To pa pomeni kot sem že napisal, da smo sami plačali za nekaj kar
nam zmanjšuje pravice in integriteto ob predpostavljanju da se nam naj ne
bi bilo treba o sami stvari poučiti.

Zadeva naj bi bila zasnovana tako, da bi bilo tveganje enako ali manjše,
odgovornost enaka in enostavnost enaka ali manjša. Pa ni. Ker v obstoječem
modelu manjše tveganjke povzroča večjo zakompliciranost, manjša
zakomliciranost pa povzroča večje tveganje odgovornost je pa v vsakem
primeru večja. Skratka model je čisto MIM.

lp,B