[LUGOS] firefox edavki game over

Jure Koren jure at hehe.si
Fri Apr 7 13:53:38 CEST 2006

On Friday 07 April 2006 13:49, Gregor Berginc wrote:
> Saj vem, da ste me ze siti, ampak vseeno bi rad nekaj dodal...
> Avto je varen toliko, kot njegov najsibkejsi clen: voznik!

OK, ja, se boljsa analogija je analogni podpis, seveda. Dokazovat, da se nekje
nisi podpisal ti, je precej zoprna zadeva, ne glede na to ali je podpis
elektronski ali s kulijem.

Ampak kljub vsemu mislim, da sta dve pomembni razliki: elektronski podpis je
tezje ponarediti kot navadnega, dokler nimas dostopa do zasebnega kljuca, ko
ga pa imas, je pa bistveno lazje in tudi dokazat, da nisi podpisal necesa,
kar je podpisano s tvojim zasebnim kljucem, je precej tezje kot da nisi
naredil tiste kricekrace.

--
Jure Koren, unix developer
Hehe d.o.o.