[LUGOS] firefox edavki game over

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Fri Apr 7 13:49:09 CEST 2006

Saj vem, da ste me ze siti, ampak vseeno bi rad nekaj dodal...

> Ne. Digitalni podpis je varen toliko, kot njegov najsibkejsi clen: uporabnik.

Avto je varen toliko, kot njegov najsibkejsi clen: voznik!

Pa kljub temu poslusamo samo o tem, kako varni so avtomobili, ki jih
"vozijo" lutke... Avto je res lahko zanesljiv; ce ga vozi bedak, je to
bomba, ki se je jaz osebno (glede na to, da vsak dan prevozim velik
del Slovenije) veliko bolj bojim!

Zakaj bi moralo biti pri e-poslovanju kaj drugace? Verjetno se veliko
redkeje zgodi, da kdo umre zaradi ponarejenega podpisa pri
dohodnini...

Skratka, uporabniki bi se morali zavedati, da ponudnik storitve ne
more zagotoviti 100% varnosti. Cigava naloga pa je ozavescanje
uporabnikov, je pa drugo vprasanje.

--
Gregor Berginc, Ph.D. Student
University of Ljubljana, Faculty of CIS