[LUGOS] zabava v lvm

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Tue Oct 4 20:09:39 CEST 2005

On Tue, 4 Oct 2005 19:41:49 +0200 (CEST)
"Bostjan Janezic" <bostjan at japet.si> wrote:

> :( Zal jih ima kar nekaj tako, da to ni ravno opcija.

probaj pustiti dd_rhelp laufati nekaj dni. meni je enkrat uspel iz 16kb
velike "luknje" prebrati vse razen 512b, ki je bil res en bad sector.
> Ja, diska sem enostavno zlepil skupaj in potem potegnil cez reiserfs. Vsa
> 'kuharska' navodila pravijo, da naj bi najprej zmanjsal reiserfs in potem
> vrgel disk iz lvm-ja, mene pa zanima, kaj se zgodi, ce disk enostavno
> izklopim, kar je enako popolni odpovedi diska med delovanjem.

Isto, kot zgodi ob popolni odpovedi diska med delovanjem? :)

> Ali mi lahko namignes na kaj moram biti pozoren ob poizkusu ponovne
> vzpostavitve lvm z drugim diskom?

Nisem tolk v lvmju, da bi vedel, kako se obnaša v čudnih okoliščinah ...
(ja, sam še po EVMSju klikam ;) sklepam, da se bo zgodilo nekaj takega:
potegneš en pv ven iz vg (če ti to sploh dovoli, glede na to, da imaš vsaj
en lv čez oba pvja v vg), nakar dodaš zraven nov pv ... zdej ne vem, če bo
lv ohranil iste dimenzije ... če bo, bo pol njegove vsebine "zginilo" in
reiserfsck ti bo napraskal skupaj približno isto kot če bi ga samo na enem
disku pognal ...

Vsekakor poročaj o rezultatih, tudi mene zanima, kaj se tu v praksi
dogaja :)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/