[LUGOS] zabava v lvm

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Oct 4 19:41:49 CEST 2005

Pozdrav!
Jure Pečar je rekel(la):
> Relativno enostavno.
:)

> To seveda predpostavlja, da se umirajoči disk še pusti brati in da vsebuje
> samo nekaj bad sectorjev.
:( Zal jih ima kar nekaj tako, da to ni ravno opcija.

> Če se ne, imaš večjo težavo. Če si z lvmjem diska enostavno zlimal skupaj,
> lahko mogoče prepričas lvm, da se sestavi z drugim praznim in potem
> pogledaš, če ti reiserfsck spravi skupaj kaj uporabnega.
Ja, diska sem enostavno zlepil skupaj in potem potegnil cez reiserfs. Vsa
'kuharska' navodila pravijo, da naj bi najprej zmanjsal reiserfs in potem
vrgel disk iz lvm-ja, mene pa zanima, kaj se zgodi, ce disk enostavno
izklopim, kar je enako popolni odpovedi diska med delovanjem. Disk ne
pocne drugega, kot smeti syslog.
Ali mi lahko namignes na kaj moram biti pozoren ob poizkusu ponovne
vzpostavitve lvm z drugim diskom?

> naredil stripe (ekvivalentno raid0), pa kar veselo na backup.
Da stripe ni nekaj kar bi si se zelel sem spoznal ze kar nekaj let nazaj
po nekaj dodatnih nocnih sihtih, ko sem kopiral podatke. :)

> [1] http://www.garloff.de/kurt/linux/ddrescue/
> [2] http://www.kalysto.org/utilities/dd_rhelp/index.en.html
Hvala, sem si ze ogledoval in tudi malo pozabil na ta cudovita orodja. ;)

lp, Bostjan Janezic