[LUGOS] zabava v lvm

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Oct 4 21:31:57 CEST 2005

Jure Pečar je rekel(la):
> probaj pustiti dd_rhelp laufati nekaj dni. meni je enkrat uspel iz 16kb
> velike "luknje" prebrati vse razen 512b, ki je bil res en bad sector.
Mah, me niti ne gane kaj je gor na disku, ker naceloma naj bi ne bilo nic
pametnaga, saj se prvi disk ni bil poln do 2/3. Predvidevam, da ga bom
napolnil z nulami in odnesel na servis. Ce bo seveda se dihal. :)

> Nisem tolk v lvmju, da bi vedel, kako se obnaša v čudnih okoliščinah ...
> (ja, sam še po EVMSju klikam ;) sklepam, da se bo zgodilo nekaj takega:
> potegneš en pv ven iz vg (če ti to sploh dovoli, glede na to, da imaš vsaj
> en lv čez oba pvja v vg), nakar dodaš zraven nov pv ... zdej ne vem, če bo
> lv ohranil iste dimenzije ... če bo, bo pol njegove vsebine "zginilo" in
> reiserfsck ti bo napraskal skupaj približno isto kot če bi ga samo na enem
> disku pognal ...
Zanima me ali ti je v lv kdaj prav fizicno odletel disk? Vse kar sem si ze
prebral na to temo pri stricu Googlu nikjer ne omenjena kaj se dogaja z lv
ob fizicnem odhodu diska. Vse samo menjava, backup, la, la ......
Tukaj imam idejo, da bi disk vrgel ven in takoj pognal reiserfsck, pa da
vidim, kaj bo ostalo. ;)

> Vsekakor poročaj o rezultatih, tudi mene zanima, kaj se tu v praksi
> dogaja :)
Vsekakor. :) Le nasmeh bo morda bolj grenak. ;)

lp, Bostjan Janezic