[LUGOS] zabava v lvm

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Tue Oct 4 17:19:24 CEST 2005

On Tue, 4 Oct 2005 09:19:29 +0200 (CEST)
"Bostjan Janezic" <bostjan at japet.si> wrote:

> Zanima me kako bi prisel do podatkov na prvem disku, ki je vredu in
> verjetno hrani vse podatke, ker skupna velikost podatkov ni dosegla
> velikosti prvega diska.
> V naprej hvala za odgovore.

Relativno enostavno.

Vzameš enak ali večji disk kot tvoj umirajoči in ga priklopiš zraven v
mašino. Zbootaš jo z nečim, kar vsebuje dd_rescue[1] in dd_rhelp[2] in z
njima skopiraš kar je še berljivega iz umirajočega diska na novega. Nato
namesto umirajočega podstaviš novega in poženeš čez nastali lvm reiserfsck.
To seveda predpostavlja, da se umirajoči disk še pusti brati in da vsebuje
samo nekaj bad sectorjev.

Če se ne, imaš večjo težavo. Če si z lvmjem diska enostavno zlimal skupaj,
lahko mogoče prepričas lvm, da se sestavi z drugim praznim in potem
pogledaš, če ti reiserfsck spravi skupaj kaj uporabnega. Če pa si z lvm
naredil stripe (ekvivalentno raid0), pa kar veselo na backup.

[1] http://www.garloff.de/kurt/linux/ddrescue/
[2] http://www.kalysto.org/utilities/dd_rhelp/index.en.html

--

Jure Pečar