[LUGOS] zabava v lvm

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Oct 4 09:19:29 CEST 2005

Pozdrav!

:( Imam eno 'zabavno' situacijo. Server (debian 2.6.11) ima dva diska v
lvm in cez reiserfs. Eden od diskov je tik pred fizicnim izdihom in razen
erorjev v stilu 'end_request: I/O error, dev hdf, sector 445383103' ne
spravi vec skupaj. Ko uporabim resize_reiserfs -s -239G /dev/lvmh/lvm0 mi
pove, da imam strojno tezavo (ja, ja, to vem tudi sam) in pljune ven se
tole: bread: Cannot read the block (117073919): (Input/output error).
Aborted
Skratka, kakor koli se lotim zadeve stalno enak odgovor. (glej zgoraj)
Zanima me kako bi prisel do podatkov na prvem disku, ki je vredu in
verjetno hrani vse podatke, ker skupna velikost podatkov ni dosegla
velikosti prvega diska.
V naprej hvala za odgovore.

lp, Bostjan Janezic
p.s.: Ja, backup sicer imam, ampak se mi ne pretaka 150G. ;)