[LUGOS] /etc/X0.hosts

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Nov 24 19:58:05 CET 2005

Blaz Podrzaj wrote:

> Ja stekam. Ne stekam pa v cem je problem. V acpid skripti ki se pozene ob
> pwrbtn eventu naredi su na trenutnega prijavljenega ki poganja X-e (kako

Ce naredis su, potem se spawna nov shell, ki se izvaja, dokler ne gres
ven z exit. :)

> bos to resil je trivialno:) tvoj MIT-MAGIC cookie v .Xauthority pa ti bo
> vse to lepo dovolil. Xhost zadeve ne rabis prakticno nic razen za zgago :)

This is yet to be seen. ;)

> Aja se to, pod katerim userjem pa gonis acpid? Glede na tvoje tezave bi
> skelapl da to ni root kar si pa ne predstavljam ravno najbolje, razen ce

root je.

> Se zopet ne zastopiva? :)

Nevem. Najbrz ne ali pa se Xserver ne obnasa tako kot ti pricakujes, da
se. Root ne more kar tako pognati zadeve. Moras mu prej dovoliti z xhost.

Mene predvsem jezi to, da stvar ne dela, kljub temu, da imam v
/etc/X0.hosts notri LOCAL:

Po vsej dokumentaciji, bi stvar morala delovati s tem. In ce po startu
Xserverja naredim xhost, stvar tudi prikaze, da ima local: dovoljenje za
connection. Ampak pusti pa vseeno ne. Ce potem naredim xhost +local: pa
deluje, seznam dovoljenih clientov, ki se lahko na xserver povezejo pa
ostane nespremenjen.

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/