[LUGOS] /etc/X0.hosts

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Nov 23 19:57:35 CET 2005

On Wed, 23 Nov 2005, David Klasinc wrote:

> Ne. ;)
>
> Torej, ko pritisnes power button se izvede acpi event, ki jih potem z
> acpid polovis. Torej, ko acpid dobi power event, da je bil pritisnjen
> power button se pri meni izvede ukaz hibernate. Vse lepo in prav, ce ne
> bi imel enega mulca doma, ki pride do masine in prvo kar naredi je to,
> da petkrat pritisne tisto plavo ledico na power knofu. ;)

No, samo to me je zanimalo, kako lovis event.

> Sedaj bi rad, da acpi pozene xdialog in me vprasa a res hocem hibernirat.

Ja stekam. Ne stekam pa v cem je problem. V acpid skripti ki se pozene ob
pwrbtn eventu naredi su na trenutnega prijavljenega ki poganja X-e (kako
bos to resil je trivialno:) tvoj MIT-MAGIC cookie v .Xauthority pa ti bo
vse to lepo dovolil. Xhost zadeve ne rabis prakticno nic razen za zgago :)

Aja se to, pod katerim userjem pa gonis acpid? Glede na tvoje tezave bi
skelapl da to ni root kar si pa ne predstavljam ravno najbolje, razen ce
za vse sistemske evente (poweroff,sleep,halt,reboot) uporabljas pam-aware
wrapper-je? Kot sem ze napisal root naceloma ne bi smel imeti tezav
poganjati klientov na lokalnem X serverju, samo DISPLAY mu nastavis.

Se zopet ne zastopiva? :)

lp,B