[LUGOS] /etc/X0.hosts

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Nov 25 09:37:49 CET 2005

On Thu, 24 Nov 2005, David Klasinc wrote:

> Ce naredis su, potem se spawna nov shell, ki se izvaja, dokler ne gres
> ven z exit. :)

Hmm, su -c?

Hmm, ssh user at localhost komanda?

> This is yet to be seen. ;)

> root je.

> Nevem. Najbrz ne ali pa se Xserver ne obnasa tako kot ti pricakujes, da
> se. Root ne more kar tako pognati zadeve. Moras mu prej dovoliti z xhost.

? Takole zgleda pri meni... odprem xterm:

podrzajb at podrzajb-lnx:~$ xhost
access control enabled, only authorized clients can connect

...preklopim na tty VT, se logiram kot root, naklofam export DISPLAY=:0,
naklofam xclock, preklopim na X VT in xclock normalno teče.

Nisem nič spreminjal xhost!

> Mene predvsem jezi to, da stvar ne dela, kljub temu, da imam v
> /etc/X0.hosts notri LOCAL:
>
> Po vsej dokumentaciji, bi stvar morala delovati s tem. In ce po startu
> Xserverja naredim xhost, stvar tudi prikaze, da ima local: dovoljenje za
> connection. Ampak pusti pa vseeno ne. Ce potem naredim xhost +local: pa
> deluje, seznam dovoljenih clientov, ki se lahko na xserver povezejo pa
> ostane nespremenjen.

Še ena varianta ki se je spomnim je recimo, da xhost poženeš že v .xinitrc
ali kar v globalni Xsession skripti. Še enkrat ti pa povem, da ne vidim
razloga, zakaj root ne bi mogel odpirati X klientov na lokalnem X
strežniku... tudi logično ne bi bilo.

lp,B