[LUGOS] /etc/X0.hosts

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Nov 23 18:41:37 CET 2005

Blaz Podrzaj wrote:
> On Tue, 22 Nov 2005, David Klasinc wrote:

> Hmm, samo razloži mi prek česa si to triggeral? Ne vem zakaj bi
> powerbutton obesil nekemu drugemu userju kot je tisti, ki dejansko sedi
> za konzolo? Pa itak, če je to kdo drug je to skoraj 100% root, temu pa
> samo nastaviš DISPLAY=:0 (ne uporabljaj localhost, če ga) in ne rabiš
> nobene autentikacije...
>
> Se morda ne zastopiva?

Ne. ;)

Torej, ko pritisnes power button se izvede acpi event, ki jih potem z
acpid polovis. Torej, ko acpid dobi power event, da je bil pritisnjen
power button se pri meni izvede ukaz hibernate. Vse lepo in prav, ce ne
bi imel enega mulca doma, ki pride do masine in prvo kar naredi je to,
da petkrat pritisne tisto plavo ledico na power knofu. ;)

Pa tud meni se je ze zgodilo, da sem pritisnil hibernate prehitro. :)

Sedaj bi rad, da acpi pozene xdialog in me vprasa a res hocem hibernirat.

Torej acpid, ki laufa kot root izvede eno skripto, ki potem pozene kdialog.

Bi delovalo, ce bi se Xorg server obnasal tako kot se meni zdi, da bi se
moral. :)

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/