[LUGOS] /etc/X0.hosts

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Nov 23 09:54:36 CET 2005

On Tue, 22 Nov 2005, David Klasinc wrote:

> Nastavil sem, da ob pritisku na power tipko najprej z Xdialog odprem
> dialog in potem ce je odgovor protrdilen masino posljem v hibernate.

Hmm, samo razloži mi prek česa si to triggeral? Ne vem zakaj bi
powerbutton obesil nekemu drugemu userju kot je tisti, ki dejansko sedi
za konzolo? Pa itak, če je to kdo drug je to skoraj 100% root, temu pa
samo nastaviš DISPLAY=:0 (ne uporabljaj localhost, če ga) in ne rabiš
nobene autentikacije...

Se morda ne zastopiva?

lp,B