[LUGOS] /etc/X0.hosts

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Nov 22 21:20:35 CET 2005

Banzai!

  Preprosta stvar, zelim si, da bi uporabniki localhosta lahko poganjali
X kliente brez da bi jih jaz avtoriziral z xhosts +local:

Zato sem v /etc/X0.hosts dodal vrstico:

local:

Ko se Xorg starta, odprem konzolo napisem xhosts in se mi izpise, da je
access granted z LOCAL:

Juhuhu.

Nastavil sem, da ob pritisku na power tipko najprej z Xdialog odprem
dialog in potem ce je odgovor protrdilen masino posljem v hibernate.

Torej Xorg se starta, xhosts pove, da je dostop LOCAL: omogocen,
pritisnem power button ne zgodi se nic. Bleek. v konzoli napisem xhost

Se enkrat pozenem xhosts in ta mi pove, da je dostop dovolje za LOCAL:

Wtf?

Je kdo ze pocel kaj podobnega?

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/