[LUGOS] OS, driverji, instalacija,...

user uporabnik psunder at volja.net
Sun Nov 20 17:55:22 CET 2005

Zdravo

Ne vem komu sem poslal mail, in kako poteka vse skupaj,.. kakorkoli že, rad bi imel OS Linux + vse dodatke (antivirus, požarni zid, anti spayware, driverje za multifunkcijsko napravo /fax-printer-fotokopirec-scaner), driver za modem dial-up ter kasneje za VDSL, TV out in Tv kartica (televizor) da bi delal,...  Enako potem za prenosnika.
    Sam imam doma Red Hat 9.0, pred leti bil že instaliran, vendar ni nikoli deloval preko interneta in printerja zaradi pomanjkanja driverjev.

Prva tako me zanima če se lahko recimo, stvari dolzlovdajo na windowsih in se potem prenesejo na Linux.

Ponekod ponujajo poleg novih računalnikov OS SuSe, kako je kaj s tem.

Bi prosil za par nasvetov.

Kolikor vem je programska oprema bila v glavnem v glavnem zastonj. Sam sem dokaj zaposlen, zato tudi pripravljen plačati razumno ceno za prve instalacije in navodila, programje na CD-jih,...

Lp,  Drago, 031/ 757 290, Limbuš pri Mariboru.