[LUGOS] OS, driverji, instalacija,...

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Sun Nov 20 18:41:49 CET 2005

Pozdrav!
user uporabnik je rekel(la):
> driverje za multifunkcijsko napravo /fax-printer-fotokopirec-scaner),
> driver za modem dial-up ter kasneje za VDSL, TV out in Tv kartica
> (televizor) da bi delal,...  Enako potem za prenosnika.
No, za tole je idealen kaksen install fest (je bil en 22.10.2005 v Kibli
http://www.kiblix.org ), kjer se lahko zadeve instalirajo in nastavijo, pa
se uporabnik se vsaj malo nauci delat s sistemom. Mislim, da bo v zacetku
drugega leta tudi nekaj podobnega v Murski Soboti. :)

>     Sam imam doma Red Hat 9.0, pred leti bil že instaliran, vendar ni
> nikoli deloval preko interneta in printerja zaradi pomanjkanja
> driverjev.
Gonilniki so manjsi problem kot pred leti, vendar se vendno ni pokrita vsa
zeleznina. :)

> Prva tako me zanima če se lahko recimo, stvari dolzlovdajo na windowsih in
> se potem prenesejo na Linux.
Seveda se lahko na winckih dol potegnejo iso slike razlicnih distribucij,
ki se jih potem zapece na cd, dvd in z njih namesti Linux. :)

lp, Bostjan Janezic