[LUGOS] Re: [Lugos-mozilla] Tiskanje in FF/TB za linux

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Nov 19 03:18:03 CET 2005

Pozdravljeni!

Brother hl 1240 serije 1 (br-hl1240-1 ali nekaj takega). Ni deloval pod
jedri 2.6.10, 2.6.9, 2.6.7 -  Pingo 3.x (FC2,  kombiniran s popravki
FC3, neuspešno). Zdaj je Pingo 4.1:  glavnina FC 4/4.1, deloma že 4.2.
Tu tiskanje dela lepo in brez težav, a pomagam si z dvema kabloma -
lpt+usb: sicer tiskalnik zaspi v nepovrat.

Za lpt kabel mi je vseeno, za usb pa ne, ker bi tam rad imel ključek.

Model je mehansko enak 1250 in 1030,  razlika je le v spominu, s 1030 v
zunanjem videzu.
Še podatki z etikete: BR HL12, S/N E52716B0J205819, made in china!

Na nekem tujem forumu sem kako leto nazaj našel (takrat je bilo menda
tudi tu), da ima Brother težave s softverom usb vmesnika v tiskalniku.
To težavo sem jaz odkril isto leto, ko sem ga kupil. Pravili so, da so
krivi windowsi in ne strojna oprema. No ja.

lp,

Jože

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: