[LUGOS] lyx vzorec za raziskovalni papir

Anze anze at volja.net
Mon May 9 17:34:54 CEST 2005

> Vzorec artikel ne pride v poštev, ker ne upošteva videznih pravil za
> raziskovalno nalogo. Jaz pa rabim predpis, ki bo upošteval te predpise
> (velikost pisave, velikost robov, položaj naslova, itd.). Sicer lahko res z
> OpenOffice pišem, sam se nočem truditi z urejanjem, pač pa s pisanjem.

Ob pravilni uporabi so lahko Word-like urejevalniki prav tako ucinkoviti kot
LaTeX in podobno, samo pravilno si moras nastaviti template. Za krajse
dokumente (raziskovalne, clanki, celo diplome) znajo biti celo bolj uporabni.
LaTeX sem jaz sicer uporabljal za diplomo, vendar bi se zdaj verjetno raje
odlocil za OpenOffice - ni pa neke hude razlike, ko imas stvari postimane,
lahko tako v enem kot drugem okolju samo tipkas besedilo.

LP!

Anze