[LUGOS] lyx vzorec za raziskovalni papir

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Mon May 9 17:34:44 CEST 2005

On Mon, May 09, 2005 at 03:06:29PM +0200, Luka Napotnik wrote:
> Vzorec artikel ne pride v poštev, ker ne upošteva videznih pravil za
> raziskovalno nalogo. Jaz pa rabim predpis, ki bo upošteval te predpise (velikost
> pisave, velikost robov, položaj naslova, itd.).
Najbolje bo, da napises svoj latex class. Mogoce ga je kdo ze napisal.
Za kaksno raziskovalno nalogo gre?

Ce je teh predpisov relativno malo, lahko enostavno dodas ukaze v
preambulo dokumenta.
sirino teksta npr. spremenis z ukazom \setlength{\textwidth}{15cm}
puncam bo najbrz bolj vsec ukaz \addtolength ;-)

Nekatere nastavitve se med pisanjem ne bodo
poznale, bodo pa vidne v koncnem dokumentu. Ce poves
natanko kaj potrebujes, ti lahko bolj konkretno pomagamo.

Si preprican, da so ta pravila tako stroga?
> Sicer lahko res z OpenOffice
> pišem, sam se nočem truditi z urejanjem, pač pa s pisanjem.
Pametno! Take rabimo!!

LP Martin