[LUGOS] sendmail težave

Igor Kresnik kresnik.igor at gmail.com
Sat May 7 13:36:07 CEST 2005

Andrej Mršek wrote:

> 1. Če tako iz napisanega približno ugibam...
> Ne vem kaj ima tu Sendmail in Postfix veze, se mi zdi da človek rabi
> kak pop3/imap strežnik, ki bo na zahtevo odjemalca (očitno gre za kako
> izmed verzij Outlook-a) posredoval pošto. Pošiljanje si uredi preko
> providerja (uporabi njihov smtp server).
>
> 2. Malo več napiši..kako si si uredil dostavo pošte? Ali  pošto vlečeš
> dol s fetchmailom iz računov pri providerju? Napiši kaj in kako imaš
> nastavljeno? Kaj misliš pod lokalno dostavo pošte?
>
> LP, Andrej

Je že urejeno. kot gaže je bilo krivo to da sem si kot drugi račun
nastavil račun ki ga imam pri Gmailu. Potem ko sem zbrisal ta račun mi
je stvar delala.
Lokalna dostava pomeni da si lahko uporabniki ki so na enem računalniku
pošiljajo pošto med sabo (root, uporabnik1, uporabnik2...) Ali se da
enaka stvar nastaviti tako da bi pošiljal preg smtp serverja, prejemal
pa prek pop3 serverja? Kje to nastavim? Jaz uporabljam vedno popolno
namestitev. Upam da je za vse linuxe enaka nastavitev?

Lep pozdrav
Igor

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://kresnikigor.freewebpage.org, kresnik.igor at gmail.com, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843