[LUGOS] sendmail težave

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Tue May 3 14:23:08 CEST 2005

1. Če tako iz napisanega približno ugibam...
Ne vem kaj ima tu Sendmail in Postfix veze, se mi zdi da človek rabi kak
pop3/imap strežnik, ki bo na zahtevo odjemalca (očitno gre za kako izmed
verzij Outlook-a) posredoval pošto. Pošiljanje si uredi preko providerja
(uporabi njihov smtp server).

2. Malo več napiši..kako si si uredil dostavo pošte? Ali  pošto vlečeš
dol s fetchmailom iz računov pri providerju? Napiši kaj in kako imaš
nastavljeno? Kaj misliš pod lokalno dostavo pošte?

LP, Andrej