[LUGOS] sendmail težave

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Mon May 9 07:47:30 CEST 2005

Recim, če hočeš imeti poštni strežnik - lokalni  (nimaš pa registriane
domene, se pravi da nimaš MX zapisa v DNS za to tvojo mašino ) potem
lahko recim delaš naslednje:
- razno pošto od providerjev (siol, amis, anres, gmail, ...) vlečeš dol
v lokalne poštne predale preko POP3 protokola v poštni predal uporabnika
- lokalno nastaviš IMAP/POP3 strežnik in potem lokalni uporabniki lahko
potegnejo dol to na svje desktope preko POP3 ali IMAP-a
- poštimaš SMTP strežnik (sendmail, postfix, ...), da od lokalnih
desktopov prejema poslano pošto in jo distribuira do SMTP strežniku od
providerja

Maš cel kup how-to jev na to temo, je treba malo sistem delovanja pošte
poznat, verjetno boš tudi lokalni DNS strežnik moral malo uštimat. Ni
čisto enostavno, vendar če boš natančno bral in delal po navodilih, bo
kar hitro delovalo. Kot dodatek si lahko daš gor še kak free virus
scaner, ki pregleda prejeto in poslano pošto, pa spam filter, ...

LP, Andrej