[LUGOS] veliko število napak na ppp (adsl)

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Mar 24 22:17:15 CET 2005

Tvoje težave so kompleksne.

Naredi tole: kot root/su priloženo skripto. Hitrost eth0 (pri meni je
eth0, pri tebi je lahko eth1,2,...) prevelika in PC ne požre vseh
podatkov zaradi PCI vodila pri tej hitrosti. PIII ima lahko 100Mhz
vodilo, kar ni nujni pogoj za 100Mbits ethernet na ADSL - kar je brez
veze ker ta je itak max. 10Mbits pri večini paketov.
Proti ponudniku je normalno, da ti je šlo - imaš pač paket 4M/256k ali
nekaj takega - saj gredo tja večinoma samo URI, iskalnikove poizvedbe in
protokolne zadeve, malo ftpja in kak mail ter nekaj preostalega prometa.
Meni sicer prenos dela OK pri povprečno 110-120K, 220K je čisti ekstrem,
50-60K pa SiOLovi slabi dnevi. Modem je Callisto 821.
Tvoja plošča je nekaj takega kot intelova ali viina BX440 in lahko
nagaja tudi APM. Če to izklopiš, se lahko nadejaš vpliva na WOL.
Nadgradi jedro na vsaj 2.6.11.4 - preberi pripadajoči readme na
kernel.org, če se ti je to dogajalo med ftp.

> http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/ChangeLog-2.6.11.4

Rok Krajnc pravi: