[LUGOS] veliko število napak na ppp (adsl)

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Mar 24 23:27:27 CET 2005

Joze Klepec wrote:

> Tvoje težave so kompleksne.

Niso kompleksne. Samo čudne :)

> Naredi tole: kot root/su priloženo skripto.

Mrežna kartica se je sama nastavila na 10Mbit/half duplex/no
autonegotiation.

> Hitrost eth0 (pri meni je eth0, pri tebi je lahko eth1,2,...)
> prevelika in PC ne požre vseh podatkov zaradi PCI vodila pri tej
> hitrosti. PIII ima lahko 100Mhz vodilo, kar ni nujni pogoj za 100Mbits
> ethernet na ADSL - kar je brez veze ker ta je itak max. 10Mbits pri
> večini paketov.

Vodilo PCI je vsaj 33MHz. Prenos po PCI-ju je 133MB/s (to je
megabajtov). Prenos mrežne kartice je 100Mb/s (to je megabitov, oz.
okrog 10MB/s). Mrežna kartica sama ne more zapolniti PCI vodila.

> Proti ponudniku je normalno, da ti je šlo - imaš pač paket 4M/256k ali
> nekaj takega - saj gredo tja večinoma samo URI, iskalnikove poizvedbe
> in protokolne zadeve, malo ftpja in kak mail ter nekaj preostalega
> prometa. Meni sicer prenos dela OK pri povprečno 110-120K, 220K je
> čisti ekstrem, 50-60K pa SiOLovi slabi dnevi. Modem je Callisto 821.

Imam paket 2048/256. V bistvu bi pričakoval, da ravno _proti_ siolu ne
bi šlo, saj gre iz 100Mbit mreže teže čez 256kbit povezavo kot iz
interneta preko 2Mbit do 100Mbit. Dejstvo pa je, da vse probleme, ki bi
lahko iz tega izvirali, reši tcp/ip sam po sebi, brez da bi javljal
kakšne napake (tako so nas vsaj učili :).

> Tvoja plošča je nekaj takega kot intelova ali viina BX440 in lahko
> nagaja tudi APM. Če to izklopiš, se lahko nadejaš vpliva na WOL.
> Nadgradi jedro na vsaj 2.6.11.4 - preberi pripadajoči readme na
> kernel.org, če se ti je to dogajalo med ftp.

Kakšno povezavo ima APM in wake-on-lan (če si to mislil)?
Jedra ne bom nadgradil, dokler ne bo resne potrebe (se pravi, neki
driverji, ki jih 2.4.x nima), oz. dokler ne bo slackware imel 2.6 kot
privzeto jedro. Bi pa verjetno res lahko namestil zadnjo verzijo 2.4,
čeprav kolikor se spomnim, ni nobenih hudih sprememb.

Poskusil sem še z drugim driverjem za mrežno (e100 namesto eepro100), pa
ni pomagalo drugega kot to, da sem se znebil nekih napak
'wait_for_cmd_done timeout'.

Če imaš ti ali kdo drug še kakšno idejo, se priporočam.

lp, Rok