[LUGOS] veliko število napak na ppp (adsl)

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Mar 24 21:23:13 CET 2005

Včeraj sem zamenjal računalnik, ki je služil kot gateway med lokalno
mrežo in internetom (preko adsl), z novejšo (sicer rabljeno) mašino
(specifično: fujitsu-siemens scenic, pentium3, če komu to kaj pove). Ta
nov računalnik sem prej stestiral (memtest, stresslinux ...) in je vse
delovalo ok.

Računalnik je ponoči zmrznil (nisem ugotovil zakaj). Mislil sem, da je
kriva mrežna in sem jo zamenjal. Kasneje sem se od zunaj poskušal
povezati na gateway in notranjo mrežo preko ssh in pptp in mi je skoz
prekinjalo povezavo.
Danes sem zamenjal še crossover kabel med adsl modemom in mrežno.

Trenutno sicer ne morem stestirat, če se da od zunaj povezat brez da bi
prekinjalo povezavo. Zanimiv je pa izpis ifconfig-a:
ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:xxx.xxx.xxx.xxx  P-t-P:xxx.xxx.xxx.xxx
Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1492  Metric:1
**      RX packets:227423 errors:227498 dropped:0 overruns:0 frame:0
          collisions:0 txqueuelen:3
          RX bytes:329516869 (314.2 Mb)  TX bytes:6042006 (5.7 Mb)
ppp0 tu teče šele 20 min.

Kot se vidi, je ogromno RX napak in začuda nobene TX. Sicer se ne
spomnim dobro, samo se mi zdi, da tega prej ni bilo (če se prav spomnim,
je bilo le nekaj napak v nekaj mesecih).
eth1, na katerega je priključen modem, ima samo dve TX napake. eth0 ima
eno RX napako.
Mogoče še podatek, da sem poskusno downloadal nek .iso, in je delalo z
normalno hitrostjo okrog 240 KB/s.

A je mogoče, da je problem, ker obe mrežne uporabljata isti IRQ (ne vem
kako bi to lahko vplivalo, a vseeno ...)

Če se mogoče komu kaj sanja, kaj bi to lahko bilo, bom zelo hvaležen za
kak podatek ali link.

Še nekaj podatkov:
linux: slack 10.0
kernel: 2.4.26, patchan z nekaj pptp stvarmi
notranja mrežna: 3c59x (3com 905c)
adsl mrežna: ne2k-pci (rtl8039 al nekaj takega)
mrežna, za katero sem mislil, da ne dela: eepro100 (intel, integrirana
na plošči)
pppd : 2.4.2, tudi patchan z nekimi pptp stvarmi
pppoe: 3.5
ostalo je primerno posodobljeno in popatchano.

lp, Rok