[LUGOS] omrežje linux<->DOS

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Mar 18 23:26:20 CET 2005

Zivjo,

Microsoftov Dos 6.22 ima zelo dobro podporo za TCP-IP stack. Se prav dobro
spomnem, ko sem brez problema postelal DHCP IP in mountal Samba share z
Linux serverja in potem iz njega laufal celo aplikacijo.

Mogoce ni greh preizkusiti FreeDos, ki je open in supported, ne dvomim, da
ima implementiran tudi TCP-IP stack.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 18.Mar 2005 @ 23:22 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.