[LUGOS] omrežje linux<->DOS

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Mar 19 00:57:27 CET 2005

Rok Krulec pravi:

>Zivjo,
>
>Microsoftov Dos 6.22 ima zelo dobro podporo za TCP-IP stack. Se prav dobro
>spomnem, ko sem brez problema postelal DHCP IP in mountal Samba share z
>Linux serverja in potem iz njega laufal celo aplikacijo.

Njami! Nekaj obratnega mene zanima. Imam pa DOS 5.00a, ampak ga hočem
samo kot tiskalniški in občasni datotečni strežnik.

>Mogoce ni greh preizkusiti FreeDos, ki je open in supported, ne dvomim, da
>ima implementiran tudi TCP-IP stack.

Ja, se strinjam. Sem prav včeraj zlagal (.img[1.44]+.iso[~50M]). Bom
namontiral kar beta9 poleg 5.00a in poročam naslednjič (najbrž enkrat v
torek ali sredo, do takrat pa adijo, druščina). Sicer pa
WATTCP-32+crynrw. Paketni gonilnik mi itak dela. MS aplikacije me že v
izvoru ne zanimajo in bom verjetno dal res raje gor FDOS.

>Rok Krulec

Benti! Sem poslal napačni post prejle! Sorry folks, der Teufel ma vas rad.

>Portoroz/Slovenia, 18.Mar 2005 @ 23:22 CET
>Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.
>
>On Fri, 18 Mar 2005, Joze Klepec wrote:

...skrajašano od JK v: 486/8Mb DOS 5.0 <-> FC2, TCP/IP? IPX/SPX=malo se
sanja; MSDOS=bedna podpora; paketni gonilnik=deluje...

Tole je pa  še nekaj za vse z enakimi motnjami:)
Zelo hitro sem nabral nekaj starih in tudi novejših priročnikov to temo.
Nekateri so splošni, nekateri bolj ozki, za splošno izobrazbo so vsi
dobri - na vrhu je link za WATTCP-32, zastonj TCP/IP za DOS/FreeDOS/.
Obstaja tudi nekaj prenešenih orodij z linuxa (npr traceroute, ki je
tudi v izvedbi za windows).

> http://www.bgnett.no/~giva/
> http://www.bgnett.no/~giva/misc/index.html
> http://users.pandora.be/mydotcom/library/network.htm
> http://www.oldskool.org/guides/tvdog/internet.html#A
> http://users.pandora.be/mydotcom/library/network/dostcpip.htm

Tole fantje obupano prosijo, da bi se nekdo spomnil prenesti pod MS DOS.

> http://openvpn.net/

lp, JK