[LUGOS] omrežje linux<->DOS

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Mar 19 00:54:38 CET 2005

Bostjan Klenovsek [Pajek.Net] pravi:

> Si že probal z kakšnimi driverji za Novel-a?
>
> Lp,
>
> Boštjan

Sem si ravno zložil dol WATT-TCP in za vsak slučaj še crynrw gonilnike,
pa bom poskusil s tem, če ne bo delal originalni od 3com-a. Zdajle
spravljam dol še djgpp, če kaj zagusti. Hočem pa postaviti mašino pod
DOS-om da bo srežnik/tiskalniški strežnik, ne klient kot je klasika, za
drugo itak ni, ker ima HGC, 486 in 8Mb RAM, lahko pa jo pogoljufam za
večji disk.

Pa ne me takoj zažgat na grmadi, da promoviram nekaj kar ni linux -
daleč od tega! Samo M$ dokumentacija je popolnoma zradirana na to temo,
kar pove vse.