[LUGOS] Brisanje windows

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Mar 18 15:02:22 CET 2005

Particije Fat32 resnično ne rabiš za nič drugega kot za izmenjavo z
drugimi windows sistemi v omrežju. Zato naredi kopijo tistega kar imaš
na Moji dokumenti in najpomembnejših datotek, ostali špeh pa pozabi.
Vsak spododni program za urejanje razdelkov (freefdisk, disk druid,
ranish partition manager) lahko zadevo naredi od ničle ne dabi to motilo.
Dodaten plus je tudi to, da boš imel varnostno kopijo najpomembnejšega,
če se kaj zalomi.

lp, JK

Anze pravi: