[LUGOS] Brisanje windows

Union Pivo union at stvor.net
Fri Mar 18 18:41:07 CET 2005

Pero K wrote:
> Lep pozdrav!
> Zelim na novo instalirati win98, vendar zaradi mojih datotek ne morem
> formatirat diska.
> S Slo-tech 2.0 live cd-jem sem poizkusil zbrisati direktorije windows,
> program files in se kaj, ampak se pri nekih datotekah zaustavi, mogoce
> zaradi atributov? Obstaja kak nacin da to zradiram, ali pa morda
> kaksna druga distribucija, ki to omogoca? File sistem je fat32.
> Hvala
> Pero

Poizkusi z mc (midnight commander) ki je konzolsko orodje.
Zna pravilno zbrisati datoteke z cudnimi znaki, tudi ce znaka ne zna
preprd(dobis nek garbage, ki ga pa se vedno lahko zbrises).

Mc sem tudi uspesno uporabil ko je bil fat32 tako zasran da ga tud z
drugimi win ali dos orodji nisem mogel zbrisat

hth
Luka

--
Gimme beer