[LUGOS] Brisanje windows

Anze anze at volja.net
Fri Mar 18 13:51:36 CET 2005

Zivjo!

Ni razloga, zakaj bi se ustavilo, ce das:

rm -rf /mnt/win/pot/do/datotek/

Razen seveda, ce so v imenih datotek kaksni cudni znaki (beri: sumniki) in ce
kernel ni bil skompajliran s podporo za kodno tabelo, ki so jo uporabljali
tvoji Windowsi. Slo-tech distribucije ne poznam, lahko pa poskusis s
Knoppixom - mogoce je v kernelu, ki ga nalozi Knoppix, podpora za te znake.

Upam, da kaj pomaga.

LP!

Anze