[LUGOS] Broken .zip, .rar ...

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Jun 13 16:20:34 CEST 2005

Mozna alternativa:

lahko da na tem VIA chipsetu ne dela MD5 implementacija, file pa je
popolnoma enak, kljub temu da je MD5 sum drugacen.

Katera maticna plosca in procesor pa je to ce smem vprasat ?

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 13.Jun 2005 @ 16:18 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to m=
e, to prevent it being treated as SPAM.