[LUGOS] Broken .zip, .rar ...

Jernej Porenta nejc.porenta+lugos at kss-loka.si
Mon Jun 13 11:21:30 CEST 2005

Zdravo!

Meni se je podobna stvar dogajala na eni masini z VIA chipsetom ampak samo
ob dolocenem fajlu (po vsej verjetnosti patternu v fajlu).

Postopek je bil priblizno tak:
- najprej sem naredil md5 checksum na source masini
- potem sem preko scpja ali ftpja ali wwwja ali ... prenesel file na
problematicno masino
- probal md5 na problematicni masini in glej ga zlomka, bila sta si
razlicna ampak ne samo malo razlicna. Zanimivost je bila celo to, da je
md5sum na problematicni masini vedno vrnil drugacen rezultat. File je bil
seveda neuporaben

Kaj pa ti je resitev? Menda je problem v nekem VIA chipsetu in resitev je
menda, da nekaj izklopis v BIOSu, izklopis DMA za tisti disk, kjer imas to
gor in upas, da ti bo delal.

Jest sem se bolj zajebaval s temi prenosi in tem md5sumom, do masine pa
nisem imel fizicnega dostopa, tko da sem raje obupal. Svetujem ti kaksen
google search tipa: Via file corruption DMA problem :)

Probej, pol pa porocaj kaj je resitev...

LP, J.