[LUGOS] Broken .zip, .rar ...

Jernej Porenta nejc.porenta+lugos at kss-loka.si
Tue Jun 14 09:17:04 CEST 2005

Zdravo!

Dvomim, ker na ostalih r[0-256] fajlih je pa stvar cisto lepo delala in
pravilno delala in se vedno sedaj pravilno dela :-) Ce pa je samo MD5
implementacija broken, potem pa SHA1 in pa kaksna druga nista, ampak tudi
te implementacije vedno vrzejo razlicen checksum na tem problematicnem
fajlu...

Maticna plosca je pomoje ena ASUS A7V z KT133 Via chipsetom, ce se ne
motim... nisem pa zihr... Ne vem katera verzija BIOSa je gor, v bistvu ti
o masini nic drugega ne vem povedat razen, da je 2.4.29 kernel gor pa
Slackware... Aja pa MD5sum je staticno zbuildan, da izkljucimo kaksne
moznosti rootkita...

Kako pa vem, da je I/O chipset problem? Ce recimo uporabis SSH:
cat xxx.r12 | ssh problematicna_masina md5sum
dobis pa dober rezultat, ker se podatki vmes ne zapisejo na disk...

Resitev je menda v tem, da uporabljas PIO mode in potem naj bi stvar
delala, zanimivo pa je, da se to pojavlja zgolj na dolocenem fajlu. Ce
recimo na problematicni masini ta file skopiras, se bo isto dogajalo na
kopiji tega fajla.

LP, J.